J 2004

What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools?

POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ

Základní údaje

Originální název

What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools?

Název česky

Co napovidá dosavadní výzkum českých škol o demokracii ve školách?

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant), Milada RABUŠICOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika)

Vydání

Education-line, Leeds, Brotherton Library, University of Leeds, 2004

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00011875

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

Research; democracy; school; climate; teacher; environment
Změněno: 16. 11. 2007 15:11, Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.

Anotace

V originále

This contribution is the first partial outcome of a three-year project named Democracy at Czech Schools, supported by the Grant Agency of the Czech Republic. Basically, the project endeavours to tell to which extent the current Czech school can be regarded as a democratic institution.

Česky

Příspěvek je prvním (dílčím) výstupem z tříletého výzkumného projektu s názvem Demokracie v českých školách, jenž je podporován Grantovou agenturou České republiky. Základním tématem tohoto projektu je otázka, do jaké míry je možno chápat současnou českou školu jako demokratickou instituci.

Návaznosti

GA406/04/0609, projekt VaV
Název: Demokracie v české škole
Investor: Grantová agentura ČR, Demokracie v české škole