2004
What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools?
POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝZákladní údaje
Originální název
What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools?
Název česky
Co napovidá dosavadní výzkum českých škol o demokracii ve školách?
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant), Milada RABUŠICOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika)
Vydání
Education-line, Leeds, Brotherton Library, University of Leeds, 2004
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00011875
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
Research; democracy; school; climate; teacher; environment
Změněno: 16. 11. 2007 15:11, Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.
V originále
This contribution is the first partial outcome of a three-year project named Democracy at Czech Schools, supported by the Grant Agency of the Czech Republic. Basically, the project endeavours to tell to which extent the current Czech school can be regarded as a democratic institution.
Česky
Příspěvek je prvním (dílčím) výstupem z tříletého výzkumného projektu s názvem Demokracie v českých školách, jenž je podporován Grantovou agenturou České republiky. Základním tématem tohoto projektu je otázka, do jaké míry je možno chápat současnou českou školu jako demokratickou instituci.
Návaznosti
GA406/04/0609, projekt VaV |
|