VOJTOVÁ, Věra. Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg. In Integrativní speciální pedagogika, Integrace školní a sociální. 2. vyd. Brno: Paido, 2004, s. 423-426. ISBN 80-7315-071-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg
Název česky Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg
Název anglicky Modality of inclusive education of students with behavioural disorders in Baden-Württenberg
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 2. vyd. Brno, Integrativní speciální pedagogika, Integrace školní a sociální, od s. 423-426, 4 s. 2004.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-071-9
Klíčová slova anglicky behavioural disorders;mainstream school; special school;external classroom;holistic approach;
Štítky behavioural disorders, external classroom, holistic approach, mainstream school, special school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 18. 6. 2009 16:58.
Anotace
Příklad vzdělávání žáků s poruchami chování, školský systém, formy integrativního vzdělávání.
Anotace anglicky
Education of students with behavioural disorders in mainstream school.
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 13:05