Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{564340, author = {Cagaš, Petr and Dalajka, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka)}, keywords = {temperament; learning styles; learning style; LSI; TE-ZA-DO}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3804-7}, note = {Temperament a styly učení u středoškolských studentů}, pages = {327-341}, publisher = {FSS}, title = {Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol}, url = {http://fss.muni.cz/ivdmr/info/storage/sbornikabstraktu.pdf}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 564340 AU - Cagaš, Petr - Dalajka, Jiří PY - 2005 TI - Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol PB - FSS CY - Brno SN - 8021038047 N1 - Temperament a styly učení u středoškolských studentů KW - temperament KW - learning styles KW - learning style KW - LSI KW - TE-ZA-DO UR - http://fss.muni.cz/ivdmr/info/storage/sbornikabstraktu.pdf L2 - http://fss.muni.cz/ivdmr/info/storage/sbornikabstraktu.pdf N2 - Prostřednictvím korelační studie jsme u středoškolských studentů (N=460) zkoumali souvislosti mezi šířeji pojatým temperamentem měřeným dotazníkem TE-ZA-DO (Smékal, 1983) a styly učení, zjišťovanými prostřednictvím české úpravy dotazníku LSI (Mareš, Skalská, 1993). Ukázaly se četné souvislosti mezi temperamentovými dimenzemi a styly učení, ačkoliv hodnoty koeficientů korelace byly obvykle poměrně nízké. Podařilo se replikovat zjištění o souvislosti mezi aktivitou a intencionálními aspekty učení (tzn. vnitřní motivací, vytrvalostí, odpovědností), aktivita se tak jeví jako významný protektivní faktor učení. Překvapivě se ukázalo, že se stejná temperamentová vlastnost (emotivita; primarita) může vztahovat k jiným stylům učení u mužů a žen. ER -
CAGAŠ, Petr a Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol. In \textit{Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka)}. Brno: FSS, 2005, s.~327-341. ISBN~80-210-3804-7.
|