2005
Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
PORTEŠOVÁ, ŠárkaZákladní údaje
Originální název
Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Název česky
Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Název anglicky
Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation
Autoři
PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant)
Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech.
Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech.
Vydání
2005
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Audiovizuální tvorba
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/05:00012355
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
gifted; social-emotional problems; psychological adaptation
Změněno: 15. 1. 2005 19:41, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače s možnýmo sociálními a emocionálními problémy rozumově nadané dětské populace.
Anglicky
The aim was to presents common socio-emotional problems of school aged gifted children.
Návaznosti
GP406/02/D143, projekt VaV |
|