A 2005

Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace

PORTEŠOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace

Název česky

Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace

Název anglicky

Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation

Autoři

PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant)
Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech.

Vydání

2005

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/05:00012355

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

gifted; social-emotional problems; psychological adaptation
Změněno: 15. 1. 2005 19:41, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače s možnýmo sociálními a emocionálními problémy rozumově nadané dětské populace.

Anglicky

The aim was to presents common socio-emotional problems of school aged gifted children.

Návaznosti

GP406/02/D143, projekt VaV
Název: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí