PORTEŠOVÁ, Šárka. Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace (Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation). Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech. 2005.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Name in Czech Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Name (in English) Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation
Authors PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Czech Republic, guarantor).
Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech.
Edition 2005.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Audiovisual works
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14230/05:00012355
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords in English gifted; social-emotional problems; psychological adaptation
Tags gifted, psychological adaptation, social-emotional problems
Changed by Changed by: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Changed: 15/1/2005 19:41.
Abstract
Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače s možnýmo sociálními a emocionálními problémy rozumově nadané dětské populace.
Abstract (in English)
The aim was to presents common socio-emotional problems of school aged gifted children.
Links
GP406/02/D143, research and development projectName: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Czech Science Foundation, Sociability and emotionality of intelectually gifted children
PrintDisplayed: 31/5/2024 07:22