2004
Učitelovo pojetí výuky v současné škole
PAVLOVSKÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Učitelovo pojetí výuky v současné škole
Název česky
Učitelovo pojetí výuky v současné škole
Název anglicky
Drama in the teachers approach to teaching
Autoři
PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, od s. 38.47, 9 s. 2004
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00011988
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3474-2
Klíčová slova anglicky
drama; methodos; innovation; approach teaching
Štítky
Změněno: 30. 5. 2008 14:05, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
V originále
Jací jsou současní učitelé, jaké jejich pojetí výuky jsme se snažili zjistit pomocí kvantitativního výzkumu, Výsledky šetření ukazují, že je rozdíl mezi učiteli, kteří si osvojili metody dramatické výchovy a aktivně je využívají, a učiteli, kteří inklinují ke klasickým metodám práce. Rozdíl jsme zjistili především v pojetí cílů, organizačních forem, výukových metod, pojetí žáka, učitelské role a sebe sama jako učitele.
Anglicky
The presend work deals with teachers appropoach to teaching in contemporary schools, beacause the latest research shows that this element strongly influences the adoption of changes awaiting our school system
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|