D 2003

Are French Students and Teachers stressed?

POUČOVÁ, Marcela

Základní údaje

Originální název

Are French Students and Teachers stressed?

Název česky

Jsou francouzští studenti a učitelé stresováni?

Název anglicky

Are French Students and Teachers stressed?

Autoři

POUČOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Teachers and Health 5, od s. 259-263, 5 s. 2003

Nakladatel

Pavel Křepela

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/03:00021307

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86669-02-5

Klíčová slova anglicky

stress; teachers; students; the french education system; the french university scheme
Změněno: 28. 3. 2012 17:29, Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přispívá celkové uspořádání školského systému ke stresovému zatížení učitelů a studentů pegagogických oborů? Analýza výhod a nevýhod francouzského školství z tohoto úhlu pohledu.

Anglicky

Do the global educational system contribute to the stress burden put on techers and students in the pedagogical disiplines? An analysis of the advantages and disadvantages ot the French education system.

Návaznosti

MSM 144100001, záměr
Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)