2003
Are French Students and Teachers stressed?
POUČOVÁ, MarcelaZákladní údaje
Originální název
Are French Students and Teachers stressed?
Název česky
Jsou francouzští studenti a učitelé stresováni?
Název anglicky
Are French Students and Teachers stressed?
Autoři
POUČOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Teachers and Health 5, od s. 259-263, 5 s. 2003
Nakladatel
Pavel Křepela
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/03:00021307
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86669-02-5
Klíčová slova anglicky
stress; teachers; students; the french education system; the french university scheme
Změněno: 28. 3. 2012 17:29, Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
V originále
Přispívá celkové uspořádání školského systému ke stresovému zatížení učitelů a studentů pegagogických oborů? Analýza výhod a nevýhod francouzského školství z tohoto úhlu pohledu.
Anglicky
Do the global educational system contribute to the stress burden put on techers and students in the pedagogical disiplines? An analysis of the advantages and disadvantages ot the French education system.
Návaznosti
MSM 144100001, záměr |
|