J 2004

Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy

RABUŠICOVÁ, Milada

Základní údaje

Originální název

Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy

Název česky

Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy

Název anglicky

The Position of Parents as Educational and Social Partners of the School

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant)

Vydání

Pedagogika, Praha, PedF UK, 2004, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00012030

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

school; family; relations; partnership; interests of parents; position of parents
Změněno: 24. 2. 2005 11:56, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje vztahům školy a rodiny v několika dimenzích. Zaznamenává postavení rodičů vůči škole v jeho legislativním a programovém rámci a v jeho faktické realizaci, zabývá se možnostmi prosazování zájmů rodičů ve škole a otevřeností školy vůči rodičům a širší veřejnosti a dává v úvahu potencialitu školy jako místa celoživotního učení a jako místa, jež může přispívat k dobrému fungování rodin.

Anglicky

The article identifies several different dimensions of the relationship between parents and school.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy