KYLOUŠKOVÁ, Hana. Pour une démarche interculturelle. In Romanistické studie - Studia romanistica 4. 1. vyd. Ostrava: Filozofická fakulta Ostravské univerzity, 2004, s. 247-253. ISBN 80-7042-674-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pour une démarche interculturelle
Název česky Interkulturní výchova a cizí jazyky
Název anglicky Intercultural approache in language teaching
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana.
Vydání 1. vyd. Ostrava, Romanistické studie - Studia romanistica 4, od s. 247-253, 7 s. 2004.
Nakladatel Filozofická fakulta Ostravské univerzity
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7042-674-8
Klíčová slova anglicky intercultural; language teaching
Štítky intercultural, Language teaching
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 29. 12. 2010 09:59.
Anotace
L'approche interculturelle de l'enseignement/apprentissage d'une culture étrangere est considérée comme relevant des représentations que possedent et se construisent sur elle les apprenants. Ils doivent se rendre compte d'une autre culture et de ses différences pour pouvoir se comporter d'une façon adéquate dans le milieu culturel étranger. Le présent article propose plusieurs activités pour le travail interculturel dans une classe de langue.
Anotace česky
V souvislosti s utvářením mnohojazyčné a multikulturní Evropy se ve výchově a vzdělávání klade důraz na učení o mezikulturních vztazích. Tento trend se také projevuje v didaktice cizích jazyků, neboť jedním z nejdůležitějších cílů při výuce cizího jazyka je poznávání jiných kultur, uvědomování si rozdílů a schopnost umět na ně reagovat. Článek podává několik metodických postupů ukazujících prolínání interkulturní výchovy jazykovou výukou.
Anotace anglicky
Multicultural and multilanguage Europe brings in constant emphasis on intercultural issues in education and upbringing. This trend finds its place in foreign languages didactics because the most important aims in foreign language teaching have been: learning about different cultures, awareness of the differences, and ability to react to them. The study deals with some methodological procedures demonstrating permeability of intercultural education and language teaching.
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 09:42