2002
Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
VACULÍK, MartinZákladní údaje
Originální název
Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Název česky
Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Název anglicky
Playing computer games - phenomenon of adolescence
Autoři
VACULÍK, Martin (203 Česká republika, garant)
Vydání
2002. vyd. Brno, Utváření a vývoj osobnosti, od s. 209-226, 17 s. LN00A023, 2002
Nakladatel
Barrister & Principal
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/02:00012058
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
80-85947-83-8
Klíčová slova anglicky
compuer games; adolescence; self esteem; achievement motivation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 9. 2008 15:37, prof. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D.
V originále
Text sumarizuje výsledky projektu zaměřeného na osobnost hráčů počítačových her. Výzkumné výsledky přinášejí informace o zahájení, průběhu a času věnovanému hraní počítačových her. Další kapitoly jsou zaměřeny na vybrané osobnostní charakteristiky hráčů počítačových her - sebehodnocení, výkonová motivace, interpersonální chování.
Anglicky
This study is focused on personality of computer games players in adolescence - achievement motivation, self-esteem, interpersonal behaviour were investigated.
Návaznosti
GA406/98/1007, projekt VaV |
|