C 2002

Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence

VACULÍK, Martin

Základní údaje

Originální název

Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence

Název česky

Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence

Název anglicky

Playing computer games - phenomenon of adolescence

Autoři

VACULÍK, Martin (203 Česká republika, garant)

Vydání

2002. vyd. Brno, Utváření a vývoj osobnosti, od s. 209-226, 17 s. LN00A023, 2002

Nakladatel

Barrister & Principal

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/02:00012058

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

80-85947-83-8

Klíčová slova anglicky

compuer games; adolescence; self esteem; achievement motivation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 9. 2008 15:37, prof. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D.

Anotace

V originále

Text sumarizuje výsledky projektu zaměřeného na osobnost hráčů počítačových her. Výzkumné výsledky přinášejí informace o zahájení, průběhu a času věnovanému hraní počítačových her. Další kapitoly jsou zaměřeny na vybrané osobnostní charakteristiky hráčů počítačových her - sebehodnocení, výkonová motivace, interpersonální chování.

Anglicky

This study is focused on personality of computer games players in adolescence - achievement motivation, self-esteem, interpersonal behaviour were investigated.

Návaznosti

GA406/98/1007, projekt VaV
Název: Osobnost hráče počítačových her v adolescenci