ČECH, Tomáš. Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy. Mládež a spoločnosť. Bratislava: UIPŠ, 2005, XI, č. 1, s. 39-47. ISSN 1335-1109.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy
Název česky Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy
Název anglicky Attitudes of teachers of the first stage of basic schools on problems of drugs and health as a starting point to profiling antidrug of education
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Mládež a spoločnosť, Bratislava, UIPŠ, 2005, 1335-1109.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012436
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky health; healthy life-style; drugs; anti-drug education; primary drug prevention; positions and attitudes; framework education programme; curriculum
Štítky anti-drug education, curriculum, drugs, framework education programme, health, healthy life-style, positions and attitudes, primary drug prevention
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 9. 4. 2011 18:40.
Anotace
Problematika zdraví a zdravého životního stylu se stává nedílnou součástí vzdělávacího obsahu na základních školách. Její důležitou součástí se jeví rovnž protidrogová výchova, především pak na 1. stupni základních škol, kde ovšem postrádá ucelenou koncepci. Autor se v příspěvku zabývá zkoumáním postojů učitelů 1. stupně ZŠ k problematice drog a zdraví - postojů učitelů jako možných realizátorů protidrogové výchovy a jako východiska jejího profilování.
Anotace anglicky
Health and healthy life-style are becoming an important part of educational content at the Czech basic school. Very important is the anti-drug education, before all at the primary level, where on the other hand the anti-drug education has no unified concept. The author focuses on the attitudes of primary teachers on the drug and health issues - teachers are regarded as possible implementers of anti-drug education and as a base for the new profile of anti-drug education.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 13:46