ČAPKA, František. K problematice dalšího vzdělávávní učitelů dějepisu. In Místo historie a úloha dějepisu při formování multikulturní společnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2003, s. 282-286. ISBN 80-210-3076-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K problematice dalšího vzdělávávní učitelů dějepisu
Název anglicky For problems futher education teacher History
Autoři ČAPKA, František (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Místo historie a úloha dějepisu při formování multikulturní společnosti, od s. 282-286, 5 s. 2003.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60101 History
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00011091
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3076-3
Klíčová slova anglicky education; History; teacher
Štítky Education, history, teacher
Změnil Změnil: doc. PhDr. František Čapka, CSc., učo 176. Změněno: 28. 4. 2005 17:59.
Anotace
Další vzdělávání učitelů dějepisu je potřebný a žádaný proces, dosud víceméně řešený aktivitami historickými pracovišti vysokých škol.
Anotace anglicky
Problems further education teacher History
Návaznosti
RS97003, projekt VaVNázev: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 08:43