ČAPKA, František. K problematice dalšího vzdělávávní učitelů dějepisu (For problems futher education teacher History). In Místo historie a úloha dějepisu při formování multikulturní společnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2003, p. 282-286. ISBN 80-210-3076-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name K problematice dalšího vzdělávávní učitelů dějepisu
Name (in English) For problems futher education teacher History
Authors ČAPKA, František (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Místo historie a úloha dějepisu při formování multikulturní společnosti, p. 282-286, 5 pp. 2003.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 60101 History
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/03:00011091
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-3076-3
Keywords in English education; History; teacher
Tags Education, history, teacher
Changed by Changed by: doc. PhDr. František Čapka, CSc., učo 176. Changed: 28/4/2005 17:59.
Abstract
Další vzdělávání učitelů dějepisu je potřebný a žádaný proces, dosud víceméně řešený aktivitami historickými pracovišti vysokých škol.
Abstract (in English)
Problems further education teacher History
Links
RS97003, research and development projectName: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, The European Enquiry into the Historical Consiousness of Students in Secondary
PrintDisplayed: 18/5/2024 13:44