2005
K pojetí ekologické/environmentální výchovy
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
K pojetí ekologické/environmentální výchovy
Název anglicky
On the conception of ecological/environmental education
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II. od s. 45-58, 14 s. není uvedeno, 2005
Nakladatel
PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00013691
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3687-7
Klíčová slova česky
Koncepce ekologické/environmentální výchovy; polarity a komplementarity; didaktická dimenze; výchova pro (trvale) udržitelný rozvoj;
Klíčová slova anglicky
Conception of Environmental education;environmental education; polarity and complementarity; didactical dimension; education towards the permanent and sustainaeble development;
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2010 23:01, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Autorka sleduje vývoj pojetí EV. Vymezuje ji jako určující dimenzi výchovy pro udržitelný rozvoj v kontextu RVP ZV.
Anglicky
The author describes the development of the environmental education conception. She interprets it as a determinant dimension in education for sustainable development in the context of the Framework Educational Programme for elementary education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|