PORTEŠOVÁ, Šárka. Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků. In Problémové dítě a hra. Praha: Nakladatelství Raabe, 2005, s. 20 - 35, 15 s. ISBN 80-86307-15-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků
Název česky Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků
Název anglicky Cognitive abilities of intellectualy gifted children
Autoři PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Problémové dítě a hra, od s. 20 - 35, 15 s. 2005.
Nakladatel Nakladatelství Raabe
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/05:00013745
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-86307-15-8
Klíčová slova anglicky cognitive abilities; gifted; talented
Štítky cognitive abilities, gifted, talented
Změnil Změnila: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Změněno: 29. 6. 2009 21:25.
Anotace
Cílem je podat čtenáři přehled o základních a typických poznávacích charakteristikách rozumově nadaných dětí v předškolním období.
Anotace anglicky
The aim is to describe typical cognive abilities of gifted preschoolers.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
VytisknoutZobrazeno: 6. 7. 2024 08:53