J 2005

Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně

LAZAROVÁ, Bohumíra

Základní údaje

Originální název

Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně

Název anglicky

Psychological aspects of the professional development of teachers: resistance to change

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)

Vydání

Pedagogika, Praha, PedF UK, 2005, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/05:00012471

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

Klíčová slova anglicky

peofessional development; teachers; resistance; in-service teacher training
Změněno: 27. 5. 2005 15:57, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek je věnován tématu resistence vůči změně a resistence vůči dalšímu vzdělávání u učitelů. Autorka si všímá pojmu resitence obecně a možných zdrojů a projevů resistence na různých úrovních. Teoretickou část doplňuje o výsledky zkoumání v této oblasti.

Anglicky

The contribution is focused on the topic resistance to change and resistance to professional development in teaching profession. The author describes the notion resistance, resources and expressions of the resistance at different levels. The theoretical part completes with the results of the empirical research.

Návaznosti

GA406/03/0700, projekt VaV
Název: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů