2005
Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně
Název anglicky
Psychological aspects of the professional development of teachers: resistance to change
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)
Vydání
Pedagogika, Praha, PedF UK, 2005, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/05:00012471
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova anglicky
peofessional development; teachers; resistance; in-service teacher training
Změněno: 27. 5. 2005 15:57, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
V originále
Článek je věnován tématu resistence vůči změně a resistence vůči dalšímu vzdělávání u učitelů. Autorka si všímá pojmu resitence obecně a možných zdrojů a projevů resistence na různých úrovních. Teoretickou část doplňuje o výsledky zkoumání v této oblasti.
Anglicky
The contribution is focused on the topic resistance to change and resistance to professional development in teaching profession. The author describes the notion resistance, resources and expressions of the resistance at different levels. The theoretical part completes with the results of the empirical research.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaV |
|