2004
Komunikace ve škole
ŠAFÁŘOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Komunikace ve škole
Název česky
Komunikace ve škole
Název anglicky
Communication in the School Settings
Autoři
ŠAFÁŘOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Komunikace a řešení problémových situací ve škole, od s. 5-18, 14 s. 2004
Nakladatel
MSD Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/04:00011108
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
80-86633-24-1
Klíčová slova anglicky
Communication; Problem Solving; School
Štítky
Změněno: 30. 6. 2009 15:03, Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D.
V originále
Kapitola teoreticky shrnuje specifika komunikace a řešení konfliktů ve školním prostředí, které se odehrávají v několika komunikačních rovinách (učitel - žák, učitel - rodič, učitel - učitel, učitel - vedení). Dále se zabývá způsoby otevřené komunikace a efektivního zvládání problémových situací.
Anglicky
The Capture is a theoretic conclusion of specifics of communication and problem solving in the school settings. Communication in the school settings usually takes place in the number of interactions (e.g. teacher and student, teacher and parents, teacher and teacher, teacher and head master). In the following, we present the ways of open communication and effective problem solving.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaV |
|