C 2004

Komunikace ve škole

ŠAFÁŘOVÁ, Michaela

Základní údaje

Originální název

Komunikace ve škole

Název česky

Komunikace ve škole

Název anglicky

Communication in the School Settings

Autoři

ŠAFÁŘOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Komunikace a řešení problémových situací ve škole, od s. 5-18, 14 s. 2004

Nakladatel

MSD Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/04:00011108

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

80-86633-24-1

Klíčová slova anglicky

Communication; Problem Solving; School
Změněno: 30. 6. 2009 15:03, Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola teoreticky shrnuje specifika komunikace a řešení konfliktů ve školním prostředí, které se odehrávají v několika komunikačních rovinách (učitel - žák, učitel - rodič, učitel - učitel, učitel - vedení). Dále se zabývá způsoby otevřené komunikace a efektivního zvládání problémových situací.

Anglicky

The Capture is a theoretic conclusion of specifics of communication and problem solving in the school settings. Communication in the school settings usually takes place in the number of interactions (e.g. teacher and student, teacher and parents, teacher and teacher, teacher and head master). In the following, we present the ways of open communication and effective problem solving.

Návaznosti

LN00A023, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech