MALÁ, Jiřina. Frazeologizmy v masmédiích. In Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárných súvislostiach. 5. medzinárodná konferencia o komunikácii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Béla, 2004, s. 311-317. ISBN 80-8055-979-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Frazeologizmy v masmédiích
Název anglicky Phrasemes in the mass media
Autoři MALÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Banská Bystrica, Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárných súvislostiach. 5. medzinárodná konferencia o komunikácii, od s. 311-317, 7 s. 2004.
Nakladatel Univerzita Mateja Béla
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00012114
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-8055-979-1
Klíčová slova anglicky phrasemes; mass media; linguistics; text linguistics
Štítky linguistics, Mass Media, phrasemes, text linguistics
Změnil Změnil: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D., učo 10978. Změněno: 31. 5. 2005 14:22.
Anotace
Článek se zabývá vybranými aspekty z oblasti frazeologizmů v současném jazyce masmédií. Na vybraných příkladech jsou demonstrovány charakteristické rysy jejich užití v jednotlivých textových typech v rámci příslušné oblasti.
Anotace anglicky
The article deals with selected aspects of the use of phrasemes in the contemporary mass media. The most characteristic features and specialties are exemplified on the typical text types of the mentioned sphere.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 18:20