D 2005

Marketingová strategie pojišťovacího podniku

ŘEZÁČ, František

Základní údaje

Originální název

Marketingová strategie pojišťovacího podniku

Název anglicky

Marketing strategy of insurance company

Autoři

ŘEZÁČ, František

Vydání

Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005, 8 s. 2005

Nakladatel

MZLU Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-7302-099-8

Klíčová slova anglicky

insurance company; strategy; marketing strategy; insurance market; life insurance; non life insurance
Změněno: 15. 12. 2005 09:49, Ing. František Řezáč, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek analyzuje úlohu marketingové strategie v procesu řízení pojišťoven ve vazbě na legislativní proces na pojistném trhu ČR po jejím vstupu do EU. Zároveň analyzuje využití jednotlivých vybraných marketingových strategií v pojišťovacím podniku.

Anglicky

The paper analyses task of marketing strategy in a process of insurance companiesmanagement according to legislative process on the insurance market of the Czech Republic after entering the European Union. It additionally analyses using of selected marketing strategies in an insurance company.