2005
Marketingová strategie pojišťovacího podniku
ŘEZÁČ, FrantišekZákladní údaje
Originální název
Marketingová strategie pojišťovacího podniku
Název anglicky
Marketing strategy of insurance company
Autoři
ŘEZÁČ, František
Vydání
Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005, 8 s. 2005
Nakladatel
MZLU Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-7302-099-8
Klíčová slova anglicky
insurance company; strategy; marketing strategy; insurance market; life insurance; non life insurance
Štítky
Změněno: 15. 12. 2005 09:49, Ing. František Řezáč, Ph.D.
V originále
Příspěvek analyzuje úlohu marketingové strategie v procesu řízení pojišťoven ve vazbě na legislativní proces na pojistném trhu ČR po jejím vstupu do EU. Zároveň analyzuje využití jednotlivých vybraných marketingových strategií v pojišťovacím podniku.
Anglicky
The paper analyses task of marketing strategy in a process of insurance companiesmanagement according to legislative process on the insurance market of the Czech Republic after entering the European Union. It additionally analyses using of selected marketing strategies in an insurance company.