ŘEZÁČ, František. Marketingová strategie pojišťovacího podniku (Marketing strategy of insurance company). In Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005. Brno: MZLU Brno, 2005, 8 pp. ISBN 80-7302-099-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová strategie pojišťovacího podniku
Name (in English) Marketing strategy of insurance company
Authors ŘEZÁČ, František.
Edition Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005, 8 pp. 2005.
Publisher MZLU Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-7302-099-8
Keywords in English insurance company; strategy; marketing strategy; insurance market; life insurance; non life insurance
Tags Insurance Company, Insurance Market, Life Insurance, marketing strategy, non life insurance, strategy
Changed by Changed by: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Changed: 15/12/2005 09:49.
Abstract
Příspěvek analyzuje úlohu marketingové strategie v procesu řízení pojišťoven ve vazbě na legislativní proces na pojistném trhu ČR po jejím vstupu do EU. Zároveň analyzuje využití jednotlivých vybraných marketingových strategií v pojišťovacím podniku.
Abstract (in English)
The paper analyses task of marketing strategy in a process of insurance companiesmanagement according to legislative process on the insurance market of the Czech Republic after entering the European Union. It additionally analyses using of selected marketing strategies in an insurance company.
PrintDisplayed: 14/5/2024 03:20