ŘEZÁČ, František. Řízení marketingu v pojišťovně (Marketing management in insurance company). In Sborník z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy. Brno: MU Brno, 2005, 6 pp. ISBN 80-210-3753-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Řízení marketingu v pojišťovně
Name (in English) Marketing management in insurance company
Authors ŘEZÁČ, František.
Edition Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy, 6 pp. 2005.
Publisher MU Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-3753-9
Keywords in English company management phase; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Tags company goals, company management phase, company mission, insurance activity, Insurance Company, marketing management process
Changed by Changed by: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Changed: 15/12/2005 09:51.
Abstract
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu ČR. Ukazuje na vztah fází řízení a jednotlivých úrovní řízení.
Abstract (in English)
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It shows on relationship between management phases and management levels. It determines marketing management process in the insurance company.
PrintDisplayed: 17/6/2024 21:54