Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{572900, author = {Rambousek, Jiří and Váňová, Tamara and Mikšík, Daniel and Sojka, Petr and Pitner, Tomáš}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005}, edition = {1}, keywords = {e-learning; virtual learning environment; university education}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3699-0}, pages = {237-242}, publisher = {Masarykova univerzita v Brně}, title = {Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí}, url = {http://sco2005.fi.muni.cz}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 572900 AU - Rambousek, Jiří - Váňová, Tamara - Mikšík, Daniel - Sojka, Petr - Pitner, Tomáš PY - 2005 TI - Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí PB - Masarykova univerzita v Brně CY - Brno SN - 8021036990 KW - e-learning KW - virtual learning environment KW - university education UR - http://sco2005.fi.muni.cz N2 - Článek se věnuje některým specifickým problémům e-learningu ve vysokém školství. Mimo jiné si všímá nutnosti získat pro přípravu a provoz e-kurzů vyučující s nejvyšší akademickou kvalifikací a zmiňuje význam institucionální podpory. Zdůrazňuje otevený charakter univerzitního studia, jenž by se měl odrážet také v otevřené povaze kurzů, či spíše virtuálního výukového prostředí. Kurzy by neměly poskytovat omezený předepsaný studijní materiál, nýbrž otevřený prostor s přístupem k širším znalostem a souvislostem dané problematiky. To vyžaduje, aby součástí tohoto prostředí byly vedle kurzů také elektronické katalogy, knihovny a dokumentové servery. ER -
RAMBOUSEK, Jiří, Tamara VÁŇOVÁ a Daniel MIKŠÍK. Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí. In SOJKA, Petr a Tomáš PITNER. \textit{Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s.~237-242. ISBN~80-210-3699-0.
|