LACINA, Aleš. Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání? (Are didactical technologies the most urgent problem of physics education?). In Sborník celostátního semináře s mezinárodní účastí Didaktické technologie v profesní přípravě učitelů fyziky. České Budějovice: JČSMF, 1995, p. 15-18.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání?
Name (in English) Are didactical technologies the most urgent problem of physics education?
Authors LACINA, Aleš (203 Czech Republic, guarantor).
Edition České Budějovice, Sborník celostátního semináře s mezinárodní účastí Didaktické technologie v profesní přípravě učitelů fyziky, p. 15-18, 4 pp. 1995.
Publisher JČSMF
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Science
Keywords in English Didactical techologies
Tags Didactical techologies
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Aleš Lacina, CSc., učo 1338. Changed: 23/4/2009 11:20.
Abstract
Rozbor a komentář role a důležitosti moderních didaktických technologií ve fyzikálním vzdělávání.
Abstract (in English)
The analysis of the importance and the possible roles of didactical technologies in physics education.
PrintDisplayed: 14/9/2024 02:49