PITNER, Tomáš a Petr SOJKA. SCO 2005. 2005. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | SCO 2005 |
Název česky | SCO 2005, 2. ročník konference o elektronické podpoře výuky |
Název anglicky | SCO 2005 |
Autoři | PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Petr SOJKA (203 Česká republika). |
Vydání | 2005. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání konference |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14330/05:00013389 |
Organizační jednotka | Fakulta informatiky |
Klíčová slova anglicky | e-learning; standardy; sharable content objects |
Štítky | e-learning, sharable content objects, standardy |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D., učo 2378. Změněno: 13. 2. 2007 23:02. |
Anotace |
---|
25. a 26. května proběhla v Brně na Masarykově univerzitě, Fakultě informatiky mezinárodní odborná konference SCO 2005 (Sharable Content Objects). Tématem byla elektronická podpory výuky. Diskutovalo se o zkušenostech s existujícími systémy pro její správu (LMS), tvorbou výukových kurzů a podporou její přenositelnosti, standardizaci kurzů, využití multimédií, mezinárodní a meziuniverzitní spolupráci, trendy a vizemi do budoucna atd. Konference se zúčastnilo 168 účastníků z ČR, SR a Rakouska. |
Anotace anglicky |
---|
On May 25 - 26, 2005, the international conference SCO 2005 (Sharable Content Objects) devoted to information technology in education, took place in Brno, at the Masaryk University, Faculty of Informatics. The conference covered wide range of e-learning related topics, such as experience with legacy LMSs, electronic courses creation, standardization, multimedia in education and e-learning visions. It has attracted 168 participants from Czech and Slovak Republics and Austria. |
Návaznosti | |
---|---|
1ET208050401, projekt VaV | Název: E-learning v kontextu sémantického webu |
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 04:24