2005
Otevřenost školy vůči okolí a její podpora
HLOUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Otevřenost školy vůči okolí a její podpora
Název anglicky
Openness of the school towards its environment and its behalf
Autoři
HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant)
Vydání
Bratislava, Modra, Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov, od s. 69-74, 6 s. 2005
Nakladatel
Univerzita Komenského, Pedagogická fakulta Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00012552
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-969146-2-6
Klíčová slova anglicky
open of the school; social relation of the school and the community; support of the opening school; contents analysis; grounded theory;
Změněno: 19. 6. 2008 15:37, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
V originále
Vztahy školy a okolí jsou nejen palčinou otázkou z hlediska začlenění školy do svého okolí, ale vystupují do popředí i jako jedna z dimenzí kvality života školy. Otevřenost školy se ukazuje jako jeden z předpokladů dobrých vztahů školy a okolí. Příspěvek se týká dvou dílčích otázek ve vztahu k otevřenosti školy. První otázka se týká toho, jak lze podporovat otevřenost školy vůči okolí. Odpovědi přináší metoda obsahové analýzy volných odpovědí ředitelů základních škol. Druhá otázka vztažená k otevřenosti školy se věnuje tomu, jak podporovaná otevřenost přispívá k sociálním vztahům školy a okolí. Odpověď lze nalézt v podobě zakotvené teorie.
Anglicky
This article is on openness of the school towards its environment.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV |
|