LAZAROVÁ, Bohumíra a Alice PROKOPOVÁ. Škola - přirozené místo pro profesionální rozvoj učitelů? In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava, 2005, s. 90-96, 8 s. ISBN 80-969-146-2-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola - přirozené místo pro profesionální rozvoj učitelů?
Název anglicky The school - a natural place for the professional development of teachers
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant) a Alice PROKOPOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Bratislava, Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov, od s. 90-96, 8 s. 2005.
Nakladatel Pedagogická fakulta UK Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/05:00012559
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 80-969-146-2-6
Klíčová slova anglicky professional development; in-service teacher training; school culture;
Štítky in-service teacher training, professional development, school culture
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 1. 8. 2005 13:32.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na problematiku dalšího vzdělávání učitelů. Věnuje pozornost těm aktivitám profesionálního rozvoje, které jsou realizovány přímo ve školním prostředí. Teoretické pojednání je doplněno dílčí výsledky výzkumného šetření podporovaného GA ČR v letech 2003-2005.
Anotace anglicky
The paper is focused on the topic of in-service teacher training. The authors pay attention mainly to the school-based activities realised directly in schools. The theoretical study complete some results of the research managed by authors during 2003-2005.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaVNázev: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2024 06:08