2005
Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education
PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEKZákladní údaje
Originální název
Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education
Název česky
Blended Learning: koncept, rámec a nástroje pro vydělávání v oblasti životního prostředí
Autoři
PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Jaroslav RÁČEK (203 Česká republika)
Vydání
Brno, EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information, od s. 809-812, 4 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/05:00024079
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-210-3780-6
Klíčová slova anglicky
Environmental Education; Blended Learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 7. 2007 13:34, RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
V originále
Paper describes concepts, frameworks and tools of using blended learning for environmental education.
Česky
Příspěvek popisuje koncept, rámec a nástroje technologií blended learning v oblasti životního prostředí.
Návaznosti
SM/10/131/05, projekt VaV |
| ||
SM/10/99/05, projekt VaV |
|