D 2005

Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education

PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEK

Základní údaje

Originální název

Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education

Název česky

Blended Learning: koncept, rámec a nástroje pro vydělávání v oblasti životního prostředí

Autoři

PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Jaroslav RÁČEK (203 Česká republika)

Vydání

Brno, EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information, od s. 809-812, 4 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/05:00024079

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

80-210-3780-6

Klíčová slova anglicky

Environmental Education; Blended Learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 7. 2007 13:34, RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.

Anotace

V originále

Paper describes concepts, frameworks and tools of using blended learning for environmental education.

Česky

Příspěvek popisuje koncept, rámec a nástroje technologií blended learning v oblasti životního prostředí.

Návaznosti

SM/10/131/05, projekt VaV
Název: Rozvoj jednotného informačního systému životního prostředí (JISŽP)
SM/10/99/05, projekt VaV
Název: Návrh komunikačního rámce s mezinárodními informačními systémy v ŽP (Akronym: MKR)
Investor: Ministerstvo životního prostředí ČR, Návrh komunikačního rámce s mezinárodními informačními systémy v ŽP