D 2005

Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education

PITNER, Tomáš and Jaroslav RÁČEK

Basic information

Original name

Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education

Name in Czech

Blended Learning: koncept, rámec a nástroje pro vydělávání v oblasti životního prostředí

Authors

PITNER, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor) and Jaroslav RÁČEK (203 Czech Republic)

Edition

Brno, EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information, p. 809-812, 4 pp. 2005

Publisher

Masarykova univerzita v Brně

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14330/05:00024079

Organization unit

Faculty of Informatics

ISBN

80-210-3780-6

Keywords in English

Environmental Education; Blended Learning

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 7/7/2007 13:34, RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.

Abstract

V originále

Paper describes concepts, frameworks and tools of using blended learning for environmental education.

In Czech

Příspěvek popisuje koncept, rámec a nástroje technologií blended learning v oblasti životního prostředí.

Links

SM/10/131/05, research and development project
Name: Rozvoj jednotného informačního systému životního prostředí (JISŽP)
SM/10/99/05, research and development project
Name: Návrh komunikačního rámce s mezinárodními informačními systémy v ŽP (Acronym: MKR)
Investor: Ministry of the Environment of the CR, Proposal of communication framework with international environmental information systems