D 2005

VRECKO: Virtual Reality Framework

FLASAR, Jan, Luděk POKLUDA, Radek OŠLEJŠEK, Pavel KOLČÁREK, Jiří SOCHOR et. al.

Základní údaje

Originální název

VRECKO: Virtual Reality Framework

Název česky

VRECKO: Systém pro virtuální realitu

Autoři

FLASAR, Jan (203 Česká republika, domácí), Luděk POKLUDA (203 Česká republika, domácí), Radek OŠLEJŠEK (203 Česká republika, domácí), Pavel KOLČÁREK (203 Česká republika, domácí) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Canterbury, Theory and Practice of Computer Graphics 2005, od s. 203-208, 6 s. 2005

Nakladatel

Eurographics Association

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14330/05:00013898

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

3-905673-56-8

Klíčová slova anglicky

virtual reality; virtual environment; interaction techniques

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2021 08:44, doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.

Anotace

V originále

In this paper, we present a framework for experimenting with virtual environments. The architecture of the system VRECKO is designed for the rapid prototyping of techniques for human-computer interaction. The architecture is flexible, but simple. Virtual environment entities and other components can be configured at run time. We demonstrate the flexibility of the approach on several examples of experiments and tools which were realized in VRECKO.

Česky

Je popsána architektura pro experimenty s virtuálním prostředím. Architektura VRECKO je navržena pro rychlé prototypování technik interakce člověka s počítačem. Virtuální prostředí a jeho komponenty mohou být konfigurovány za běhu.

Návaznosti

MSM 143300003, záměr
Název: Interakce člověka s počítačem, dialogové systémy a asistivní technologie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Interakce člověka s počítačem, dialogové systémy a asistivní technologie