2005
VRECKO: Virtual Reality Framework
FLASAR, Jan, Luděk POKLUDA, Radek OŠLEJŠEK, Pavel KOLČÁREK, Jiří SOCHOR et. al.Základní údaje
Originální název
VRECKO: Virtual Reality Framework
Název česky
VRECKO: Systém pro virtuální realitu
Autoři
FLASAR, Jan (203 Česká republika, domácí), Luděk POKLUDA (203 Česká republika, domácí), Radek OŠLEJŠEK (203 Česká republika, domácí), Pavel KOLČÁREK (203 Česká republika, domácí) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Canterbury, Theory and Practice of Computer Graphics 2005, od s. 203-208, 6 s. 2005
Nakladatel
Eurographics Association
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14330/05:00013898
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
3-905673-56-8
Klíčová slova anglicky
virtual reality; virtual environment; interaction techniques
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2021 08:44, doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
V originále
In this paper, we present a framework for experimenting with virtual environments. The architecture of the system VRECKO is designed for the rapid prototyping of techniques for human-computer interaction. The architecture is flexible, but simple. Virtual environment entities and other components can be configured at run time. We demonstrate the flexibility of the approach on several examples of experiments and tools which were realized in VRECKO.
Česky
Je popsána architektura pro experimenty s virtuálním prostředím. Architektura VRECKO je navržena pro rychlé prototypování technik interakce člověka s počítačem. Virtuální prostředí a jeho komponenty mohou být konfigurovány za běhu.
Návaznosti
MSM 143300003, záměr |
|