MATYÁŠEK, Jií. Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace. In Pedagogický výzkum:reflexe spoleenských poteb a oekávání? 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005, s. 184-187. ISBN 80-244-1079-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace
Název česky Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace
Název anglicky Educational research of Slovenian Primary and Secondary School Pupils Comprehension of Relations between Organic and Inorganic Nature
Autoři MATYÁŠEK, Jií (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Pedagogický výzkum:reflexe spoleenských poteb a oekávání? od s. 184-187, 4 s. 2005.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00041085
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-1079-6
Klíčová slova anglicky pedagogical research; slovenian schools; inorganic and organic nature
Štítky inorganic and organic nature, pedagogical research, slovenian schools
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Jiří Matyášek, CSc., učo 1031. Změněno: 16. 9. 2010 17:15.
Anotace
Vědomí komplexnosti a vzájemných vztahů neživé a živé pírody je mezi školní mládeží na nízké úrovni. Prokazují to dílčí výzkumy v ČR a vyjadřují se tak o svých žácích i slovinští učitelé ze ZŠ a SŠ. Cílem připravovaného tříletého týmového pedagogického výzkumu je zjistit reálnou situaci v celém Slovinsku a podat návrhy řešení jejich státním a školským orgánům.
Anotace anglicky
School youth awareness of comllexity of anorganic nature and organic nature and relations within the systems is generally low. Recent researches in the CR prowe it, as well as some of Slovenian primary and secondary school teachers find similar situation in Slovenia. The prepared research can help to solve the acute educational issue. Its purpose is to determinate an objective situation among the Slovenian schools population, to give a solution, how could school help and what remains the family and the society role.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2024 21:22