ŠIMONÍK, Oldřich. Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů. (Relation theory and praxis in undergraduate preparation teachers.). In BARTOŇOVÁ, Miroslava. Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sborník z konference. [CD ROM]. Brno: PdF MU, 2005, p. 50-59, 9 pp. ISBN 80-86633-38-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Name in Czech Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Name (in English) Relation theory and praxis in undergraduate preparation teachers.
Authors ŠIMONÍK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor).
Edition [CD ROM]. Brno, Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sborník z konference. p. 50-59, 9 pp. 2005.
Publisher PdF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/05:00012670
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86633-38-1
Keywords in English Relation theory and praxis; undergraduate preparation teachers.
Tags Relation theory and praxis, undergraduate preparation teachers.
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Changed: 17/3/2010 21:12.
Abstract
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Pedagogická praxe.
Abstract (in English)
Search optimum proportion among theory and practice in hand teachers. Pedagogical practice.
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
PrintDisplayed: 1/9/2024 03:23