2005
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
DOLEŽALOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Název česky
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Název anglicky
Managerial tools for evaluating activities of Public Relations
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Klára
Vydání
1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 40-46, 7 s. 2005
Nakladatel
Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-969181-3-3
Klíčová slova anglicky
Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Změněno: 9. 1. 2006 16:54, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
Česky
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.