D 2005

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

DOLEŽALOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

Název česky

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

Název anglicky

Managerial tools for evaluating activities of Public Relations

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Klára

Vydání

1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 40-46, 7 s. 2005

Nakladatel

Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-969181-3-3

Klíčová slova anglicky

Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Změněno: 9. 1. 2006 16:54, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.

Česky

Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.