DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations (Managerial tools for evaluating activities of Public Relations). In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1st ed. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, p. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Name in Czech Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Name (in English) Managerial tools for evaluating activities of Public Relations
Authors DOLEŽALOVÁ, Klára.
Edition 1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, p. 40-46, 7 pp. 2005.
Publisher Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-969181-3-3
Keywords in English Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Tags evaluation, Macro model of evaluation, public relations
Changed by Changed by: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Changed: 9/1/2006 16:54.
Abstract
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
Abstract (in Czech)
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
PrintDisplayed: 2/6/2024 02:36