2005
Public Relations
DOLEŽALOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Public Relations
Název česky
Public Relations
Název anglicky
Public Relations
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Klára
Vydání
Ostrava, MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference, s. 63-66, 2005
Nakladatel
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-248-0846-3
Klíčová slova anglicky
Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models
Štítky
Změněno: 9. 1. 2006 16:52, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Anotace
V originále
Příspěvek se zabývá relativně novou vědní disciplínou Public Relations a poukazuje na problémy, se kterými se lze na tomto poli setkat - různorodost definic, nesprávný překlad Public Relations z anglického jazyka, nejednotný názor na podřízenost Public Relations a zařazení do organizační struktury. Většina z těchto problémů pramení z teoretické nerozvinutosti jak v ČR tak také v zahraničí.