HORKÁ, Hana. Pojetí přípravy učitelů 1. stupně základní školy na ekologickou/environmentální výchovu. In História,súčasnosť a perspektivy učitelského vzdelávania. Banská Bystrica: PdF UMB, 2005, s. 88-91. ISBN 80-8083-107-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí přípravy učitelů 1. stupně základní školy na ekologickou/environmentální výchovu.
Název anglicky Pre-graduate teacher training for primary school for environmental education
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Banská Bystrica, História,súčasnosť a perspektivy učitelského vzdelávania, od s. 88-91, 4 s. 2005.
Nakladatel PdF UMB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00014005
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8083-107-6
Klíčová slova anglicky eco-pedagogical competency; eco-social competency; value competency; standards for environmental education
Štítky eco-pedagogical competency, eco-social competency, standards for environmental education, value competency
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 18. 6. 2009 13:20.
Anotace
Autorka uvádí návrh standardu pregraduálního vzdělávání učitel 1.st. ZŠ, v němž vyznamné místo zaujímá ekopedagogiká kompetence.
Anotace anglicky
Author defines standards for pre-graduate teacher training for primary school, in which the said competencies play an important role.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 03:22