2005
Marketingové řízení pojišťovacího podniku
ŘEZÁČ, FrantišekZákladní údaje
Originální název
Marketingové řízení pojišťovacího podniku
Název anglicky
Marketing management in insurance company
Autoři
ŘEZÁČ, František
Vydání
Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 s. 2005
Nakladatel
EU Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-2120-5
Klíčová slova anglicky
company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Štítky
Změněno: 6. 4. 2006 13:35, Ing. František Řezáč, Ph.D.
V originále
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.
Anglicky
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.