D 2005

Marketingové řízení pojišťovacího podniku

ŘEZÁČ, František

Základní údaje

Originální název

Marketingové řízení pojišťovacího podniku

Název anglicky

Marketing management in insurance company

Autoři

ŘEZÁČ, František

Vydání

Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 s. 2005

Nakladatel

EU Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-2120-5

Klíčová slova anglicky

company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Změněno: 6. 4. 2006 13:35, Ing. František Řezáč, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.

Anglicky

This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.