B 2005

Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium.

Název česky

Didaktika němčiny jako cizího jazyka. Aktuální témata a úlohy k samostudiu.

Název anglicky

Methodology of German as Foreign Language. Modern Topics with Tasks for Self-regulated Learning.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, 86 s. x1, 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012690

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3782-2

Klíčová slova anglicky

methodology of learning and teaching of foreign languages; target language; learning strategies; autonomy in learning and teaching of foreign language; innovative method; vocabulary; intercultural learning and teaching
Změněno: 2. 6. 2009 08:36, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Diese Publikation richtet sich an Studierende des Faches DaF sowie interessierte DeutschlehrerInnen. Die Texte äußern sich zu aktuellen Themen der Fremdsprachendidaktik und sind mit Aufgaben zum Selbststudium versehen. Sie sollen als Grundlage zur Diskussion in den studienbegleitenden Seminaren zur Didaktik dienen und zur eigenständigen vertiefenden Weiterarbeit anregen.

Česky

Publikace je určena studentům pregraduální učitelské přípravy pro učitelství německého jazyka v prezenční i kombinované formě. Zaměřuje se na aktuální témata didaktiky cizích jazyků, nabízí nové metody a přístupy pro výuku němčiny jako cizího jazyka, které posilují zejména reflexi a autonomii v učení a vyučování cizímu jazyku.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole