HAVEL, Jiří. Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní. In Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání. první. České Budějovice: Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU, 2005, s. 176-178. ISBN 80-7040-789-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
Název česky Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
Název anglicky How today teaching didactics nuclear reading and writing
Autoři HAVEL, Jiří.
Vydání první. České Budějovice, Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání, od s. 176-178, 3 s. 2005.
Nakladatel Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7040-789-1
Klíčová slova anglicky teaching prime school; didactics nuclear reading and writing; reading literacy
Štítky reading literacy, teaching prime school
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 18. 10. 2005 13:37.
Anotace
Příspěvek představuje koncepci přípravy studentů na výuku elementárního čtení a psaní v podmínkách současné primární školy. Shrnuje inovace ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU v Brně v pojetí tradiční disciplíny Didaktika prvopočátečního čtení a psaní v tomto studiu. Jednou z výrazných změn je zařazení nové studijní disciplíny Rozvíjení čtenářské gramotnosti.
Anotace anglicky
Benefit with design extra vires efficient connection new educational object Evolution Initial Literacy and conventional discipline Didactics Nuclear Reading and Writing in studies teaching prime school on Faculty of Education of Masaryk University. They are here inducted data and fundamental topics discipline.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:00