D 2005

Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní

Název česky

Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní

Název anglicky

How today teaching didactics nuclear reading and writing

Autoři

Vydání

první. České Budějovice, Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání, od s. 176-178, 3 s. 2005

Nakladatel

Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7040-789-1

Klíčová slova anglicky

teaching prime school; didactics nuclear reading and writing; reading literacy
Změněno: 18. 10. 2005 13:37, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje koncepci přípravy studentů na výuku elementárního čtení a psaní v podmínkách současné primární školy. Shrnuje inovace ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU v Brně v pojetí tradiční disciplíny Didaktika prvopočátečního čtení a psaní v tomto studiu. Jednou z výrazných změn je zařazení nové studijní disciplíny Rozvíjení čtenářské gramotnosti.

Anglicky

Benefit with design extra vires efficient connection new educational object Evolution Initial Literacy and conventional discipline Didactics Nuclear Reading and Writing in studies teaching prime school on Faculty of Education of Masaryk University. They are here inducted data and fundamental topics discipline.