2005
Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
Název česky
Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
Název anglicky
How today teaching didactics nuclear reading and writing
Autoři
Vydání
první. České Budějovice, Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání, od s. 176-178, 3 s. 2005
Nakladatel
Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7040-789-1
Klíčová slova anglicky
teaching prime school; didactics nuclear reading and writing; reading literacy
Změněno: 18. 10. 2005 13:37, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje koncepci přípravy studentů na výuku elementárního čtení a psaní v podmínkách současné primární školy. Shrnuje inovace ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU v Brně v pojetí tradiční disciplíny Didaktika prvopočátečního čtení a psaní v tomto studiu. Jednou z výrazných změn je zařazení nové studijní disciplíny Rozvíjení čtenářské gramotnosti.
Anglicky
Benefit with design extra vires efficient connection new educational object Evolution Initial Literacy and conventional discipline Didactics Nuclear Reading and Writing in studies teaching prime school on Faculty of Education of Masaryk University. They are here inducted data and fundamental topics discipline.