2004
Solving Problems in Scientific Computing Using Maple and MATLAB
GANDER, Walter a Jiří HŘEBÍČEKZákladní údaje
Originální název
Solving Problems in Scientific Computing Using Maple and MATLAB
Název česky
Řešení problémů ve vědeckých výpočtech pomocí Maplu a Matlabu
Autoři
GANDER, Walter (756 Švýcarsko) a Jiří HŘEBÍČEK (203 Česká republika, garant)
Vydání
čtvrté. Heidelberg, 476 s. Mathematics, 2004
Nakladatel
Springer
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
20200 2.2 Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/04:00031110
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
3-540-21127-6
Klíčová slova česky
vědecké výpočty; matematické modelování; Maple; Matlab; počítačová algebra; matematika pro inženýry
Klíčová slova anglicky
scientific computing; mathematical modelling; Maple; Matlab; computer algebra; mathematics for engineers
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2010 07:06, prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
V originále
The book is present mathematical modeling, numerical algorithms, and their implementation in Maple and Matlab as cornerstones of scientifc computing is accomplished in a unique way. It constitutes a valuable source of topics, problems, and methods for the teacher who wants to teach numerical algorithms in a project oriented style. For beginners or even experienced users in computational science the book is an excellent entry point to the world of high and mathematical tools beyond the introductory textbook level.
Česky
Kniha prezentuje matematické modelování, numerické algoritmy a jejich implementace v Maple a Matlab jako základů vědeckých výpočtů unikátním způsobem. To představuje cenný zdroj témat, problémů a metod pro učitele, kteří chtějí učit numerické algoritmy v projektově orientované stylu. Pro začátečníky i zkušené uživatele v oblasti počítačové vědy je kniha výborný vstupní bod do světa účinných matematických nástrojů na učebnicové úrovni.