a 2005

Learning styles and anxiety

STRÁNSKÁ, Zdenka

Základní údaje

Originální název

Learning styles and anxiety

Název česky

Styly učení a úzkost

Autoři

STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant)

Vydání

Abstracts. 26th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society. Halle (Saale), Germany: Stress and Anxiety Research Society (STAR), 2005, p. 89. 2005

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00014039

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

learning styles; anxiety; trait-anxiety

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 3. 2010 17:11, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Anotace

V originále

In this report we present the results of a study whose aim was not only to contribute to deeper understanding of the learning styles of pupils aged 12-14 years (age of early adolescence), and to examine the level of their trait-anxiety, but also to explore the relation between learning styles and trait-anxiety. We also examined gender differences in the learning styles and the differences in the learning styles between pupils at elementary school and at grammar school (gymnasium). Within the framework of the issues of trait-anxiety we also focused on the gender differences in the level of trait-anxiety and the differences among pupils attending the above-mentioned types of school.

Česky

V našem sdělení prezentujeme výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen přispět k hlubšímu poznání učebních stylů žáků ve věku 12 14 let (pubescentů), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo odhalení rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. V rámci problematiky úzkosti jsme se dále zaměřili na rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a rozdíly mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.

Návaznosti

MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti