2005
Learning styles and anxiety
STRÁNSKÁ, ZdenkaZákladní údaje
Originální název
Learning styles and anxiety
Název česky
Styly učení a úzkost
Autoři
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant)
Vydání
Abstracts. 26th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society. Halle (Saale), Germany: Stress and Anxiety Research Society (STAR), 2005, p. 89. 2005
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00014039
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
learning styles; anxiety; trait-anxiety
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 26. 3. 2010 17:11, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
In this report we present the results of a study whose aim was not only to contribute to deeper understanding of the learning styles of pupils aged 12-14 years (age of early adolescence), and to examine the level of their trait-anxiety, but also to explore the relation between learning styles and trait-anxiety. We also examined gender differences in the learning styles and the differences in the learning styles between pupils at elementary school and at grammar school (gymnasium). Within the framework of the issues of trait-anxiety we also focused on the gender differences in the level of trait-anxiety and the differences among pupils attending the above-mentioned types of school.
Česky
V našem sdělení prezentujeme výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen přispět k hlubšímu poznání učebních stylů žáků ve věku 12 14 let (pubescentů), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo odhalení rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. V rámci problematiky úzkosti jsme se dále zaměřili na rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a rozdíly mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
|