2005
Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils
STRÁNSKÁ, Zdenka a Ivana POLEDŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils
Název česky
Intelektové schopnosti a školní úspěšnost žáků základních a středních škol
Autoři
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant) a Ivana POLEDŇOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, School and Health 21 (1) - Volume 2 (Škola a zdraví 21 (1) - 2. díl) Evžen Řehulka (Ed.), od s. 845-861, 17 s. 2005
Nakladatel
Paido; Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00014041
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7315-119-5
UT WoS
000264731000049
Klíčová slova česky
intelektové schopnosti; školní úspěšnost; školní prospěch
Klíčová slova anglicky
intellective abilities; school successfulness; school performance
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 6. 2009 14:54, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
In this paper, there are results of particular parts of research, with an aim to analyze the links between school performance of first and second stage primary school pupils and students of various secondary school types (of humanistic, natural sciences, technical and general focuses) and the level of their intellective abilities.
Česky
Ve sdělení jsou prezentovány výsledky dílčích výzkumů, jejichž cílem bylo analyzovat souvislosti mezi školním prospěchem žáků 1. a 2. stupně základních škol a studentů různých typů středních škol (s humanitním, přírodovědným, technickým a všeobecně vzdělávacím zaměřením) a úrovní jejich intelektových schopností.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|