2004
Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
DOKULIL, MilošZákladní údaje
Originální název
Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Název česky
Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Název anglicky
Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?
Autoři
DOKULIL, Miloš (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Teachers and Health, od s. 22-26, 5 s. 2004
Nakladatel
Paido + Universitas Masarykiana Brunensis
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-210-3634-6
UT WoS
000264734800001
Klíčová slova anglicky
crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectation; irradiating teacher personality
Štítky
Změněno: 30. 1. 2008 17:11, prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc.
V originále
1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců...
Anglicky
1. The basic stressing problems, aren't they outside school? 2. Aren't we playing with the tradition (and heritage) and function of the school? 3. The threat of exponential knowledge engorgement must be anticipated! 4. The most difficult roles must be mastered from one's own background, and that also by provoking certain expectations in her/his pupils...