2005
Faktory ovlivňující osvojení mobilních služeb: mezikulturní porovnání
ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
Faktory ovlivňující osvojení mobilních služeb: mezikulturní porovnání
Název anglicky
Factors infuencing acceptance of mobile services: intercultural comparation
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Vyvojové tendence podniků (Svazek II.), od s. 617-660, 44 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3847-0
Klíčová slova anglicky
Mobile commerce; mobile games; purchasing behavior analysis; comparation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 5. 2017 12:34, doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
V originále
Mobile commerce patří v současnosti k velmi populárním tématům, a to z několika důvodů. Samozřejmě tím hlavním je technologický pokrok v oblasti mobilních telekomunikací a také rozvoj nových způsobů platebního styku. Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomocí mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Následující výzkum směřuje právě do této oblasti a jeho cílem je vytvořit podklady pro rozsáhlejší studii, která zkoumá faktory ovlivňující hraní her na mobilních telefonech a jejich rozdíly mezi vybranými zeměmi.
Anglicky
Mobile commerce is nowadays very popular term, for several reasons. The basic one is of course the advance of technologies in the mobile telecommunications and development of new means of payments. Mobile commerce can be defined as a kind of business transactions, which are realized at least partially through mobile communications devices such as mobile phones or PDA, while they take place usually at the beginning or end of the process. The following research is targeted to this field and its goal is to create basics for more extensive studies exploring factors influencing mobile gaming and differences among chosen countries.