2005
Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI
SOJKA, PetrZákladní údaje
Originální název
Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI
Název anglicky
Extreme teaching: procet of DVD 10@FI
Autoři
SOJKA, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Sborník konference Informatika XVI, od s. 175-180, 6 s. 2005
Nakladatel
Konvoj
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/05:00013415
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-7302-083-1
Klíčová slova anglicky
Natural Language Processing; e-learning; extreme teaching; 10@FI; electronic publication
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 2. 2007 23:05, doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D.
V originále
Extrémní programování (extreme programming) si nachází stále větší oblibu mezi programovacími metodologiemi. Článek popisuje experiment, kdy základní principy tohoto přístupu byly použity při výuce studentů informatiky (extreme teaching), jejímž praktickým výstupem byl konkrétní finální produkt~-- DVD 10@FI obsahující 12000 souborů, z~toho 4000 (X)HTML stránek, 3500 obrázků a 36 video souborů.
Anglicky
Extreme programming is becoming popular amongst programming methodologies. This paper describes experiment, where principles of extreme approach were used in the teaching of Computer Science (we call it extreme teaching): students developed final product -- DVD 10@FI for 10th anniversary of Faculty of Informatics, Masaryk University. They complied 12000 files, from which 4000 were (X)HTML pages, 3500 figures and 36 movies of more than two hours.
Návaznosti
1ET100300419, projekt VaV |
| ||
1ET208050401, projekt VaV |
|