D 2005

Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI

SOJKA, Petr

Základní údaje

Originální název

Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI

Název anglicky

Extreme teaching: procet of DVD 10@FI

Autoři

SOJKA, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Sborník konference Informatika XVI, od s. 175-180, 6 s. 2005

Nakladatel

Konvoj

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14330/05:00013415

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

80-7302-083-1

Klíčová slova anglicky

Natural Language Processing; e-learning; extreme teaching; 10@FI; electronic publication

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 2. 2007 23:05, doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D.

Anotace

V originále

Extrémní programování (extreme programming) si nachází stále větší oblibu mezi programovacími metodologiemi. Článek popisuje experiment, kdy základní principy tohoto přístupu byly použity při výuce studentů informatiky (extreme teaching), jejímž praktickým výstupem byl konkrétní finální produkt~-- DVD 10@FI obsahující 12000 souborů, z~toho 4000 (X)HTML stránek, 3500 obrázků a 36 video souborů.

Anglicky

Extreme programming is becoming popular amongst programming methodologies. This paper describes experiment, where principles of extreme approach were used in the teaching of Computer Science (we call it extreme teaching): students developed final product -- DVD 10@FI for 10th anniversary of Faculty of Informatics, Masaryk University. They complied 12000 files, from which 4000 were (X)HTML pages, 3500 figures and 36 movies of more than two hours.

Návaznosti

1ET100300419, projekt VaV
Název: Inteligentní modely, algoritmy, metody a nástroje pro vytváření sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, Inteligentní modely, algoritmy, metody a nástroje pro vytváření sémantického webu
1ET208050401, projekt VaV
Název: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu