2005
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
DOLEŽALOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
Název česky
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
Název anglicky
Relationship between company and community, Corporate Social Responsibility - one of instruments of competitiveness
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Klára
Vydání
Brno, Vývojové tendence podniků (Svazek I.), od s. 29-74, 46 s. 2005
Nakladatel
ESF MU Brno
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3847-0
Klíčová slova anglicky
Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance; stakeholders; Corporate Citizenship; Philanthropy; Socially Reesponsible Investment
Štítky
Změněno: 9. 1. 2006 16:33, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
V originále
Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.
Česky
Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.