D 2005

Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku

DOLEŽALOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku

Název česky

Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku

Název anglicky

Relationship between company and community, Corporate Social Responsibility - one of instruments of competitiveness

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Klára

Vydání

Brno, Vývojové tendence podniků (Svazek I.), od s. 29-74, 46 s. 2005

Nakladatel

ESF MU Brno

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-3847-0

Klíčová slova anglicky

Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance; stakeholders; Corporate Citizenship; Philanthropy; Socially Reesponsible Investment
Změněno: 9. 1. 2006 16:33, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.

Česky

Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.