DOLEŽALOVÁ, Klára. Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty. In Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ. 1. vyd. Zvolen: Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, 2005, s. 69-73. ISBN 80-89029-97-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty
Název česky Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty
Název anglicky Application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects
Autoři DOLEŽALOVÁ, Klára.
Vydání 1. vyd. Zvolen, Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ, od s. 69-73, 5 s. 2005.
Nakladatel Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-89029-97-3
Klíčová slova anglicky Stakeholders; Corporate Social Responsibility; Company Life Cycle
Štítky Company Life Cycle, Corporate Social Responsibility, stakeholders
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:35.
Anotace
Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.
Anotace anglicky
The paper deals with the application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects. The aim of the paper is to synthesize relevant theoretical knowledge, clarify relationship between stakeholder approach and corporate social responsibility and depict impacts of the use of stakeholder approach on the specific research made by Department Business Management, Faculty of Economics and Administration Masaryk University in Brno concerning with competitiveness of the Czech firms.
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 08:44