KAŠPAR, David. Kalkulace jako manažerský nástroj. In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1. vyd. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, s. 121-128. ISBN 80-969181-3-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kalkulace jako manažerský nástroj
Název česky Kalkulace jako manažerský nástroj
Název anglicky Product costing as a managerial tool
Autoři KAŠPAR, David.
Vydání 1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 121-128, 8 s. 2005.
Nakladatel Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-969181-3-3
Klíčová slova anglicky Product costing; costs; management
Štítky costs, management, product costing
Změnil Změnil: Ing. David Kašpar, učo 21105. Změněno: 21. 11. 2005 18:09.
Anotace
Článek je zaměřen na problematiku alokace nákladů a zvláště pak samotných kalkulací. Jedná se přitom o dílčí výsledek specifického výzkumu provedeného na Masarykove Univerzitě v Brně.
Anotace anglicky
The article deals with problem of product costing, cost division and allocation. It is a partial result of research that was made at Masaryk University Brno and which tries to reflect at least at basic level how much the different methods of product costing are used in practice.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 07:28