2005
Zákazník jako stakeholder
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Zákazník jako stakeholder
Název česky
Zákazník jako stakeholder
Název anglicky
Customer as a stakeholder
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Vývojové tendence podniků I. od s. 149-198, 49 s. 2005
Nakladatel
Ekonomicko-správní fakulta Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/05:00031177
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3847-0
Klíčová slova anglicky
stakeholder; management; customer relationship
Změněno: 16. 3. 2010 15:52, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se věnuje vybraným oblastem managementu, které se týkají vztahu podnik - zákazník. Prezentovány jsou také výsledky řady zahraničních i českých empirických výzkumů, metodické postupy i teoretické poznatky.
Anglicky
Paper concerns some selected areas of management in the sphere of the relation enterprise - customer. Results of several international as well as the Czech empirical research, methodical procedures and theoretical knowledge are presented.