KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací. In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, s. 137-141, 4 s. ISBN 80-969181-3-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Relační marketing na trzích organizací
Název česky Relační marketing na trzích organizací
Název anglicky Relationship marketing at the organizational markets
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání první. Košice, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 137-141, 4 s. 2005.
Nakladatel EU Bratislava, PHF Košice
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-969181-3-3
Klíčová slova anglicky relationship marketing; specialities; b2b markets
Štítky b2b markets, relationship marketing, specialities
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 23. 11. 2005 12:18.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group.
Anotace česky
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group
Anotace anglicky
Paper attends to the history, basics and especially to some special feautures of the relationship marketing at the b2b markets and introduce the effort of IMP Group .
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 16:23